dilluns, 3 de setembre del 2012

PASTIS DE MACARRONS A LA BOLONYESA

Pin It Ahora!
Ingredients:
500 gr de macarrons ratllats
formatge ratllat especial pasta
formatge motzarel·la ratllat
sofregir de ceba i tomàquet (s'hi pot afegir pastanaga i pebrot)
200 gr de carn picada
sal i pebre

Preparació:
Bullim els macarrons i un cop escorreguts i freds comencem a col·locar-los drets dins un motlle rodó desmuntable.
Un cop omplert el motlle hi espolsem una mica de formatge motzarel·la i l'enfornem a 180ºC uns 10 minuts.
Preparem la salsa bolonyesa, i un cop hem tret el motlle del forn, la comencem abocar a sobre el pastis, assegurant-nos que va entrant dins els forats dels macarrons.
Espolsem formatge motzarel·la i l'especial de pasta i l'enfornem 10 minuts més, si volem després dels 10 minuts podem gratinar-lo al nostre gust.
Desmotllem i podem servir-lo com si d'un pastís es tractés.

Segur que repetiran!
Glòria





3 comentaris:

  1. Fa uns dies que no saps si anar a la piscina o no. El temps no acompanya gaire però si no plou aneu-hi, s'hi està de meravella.
    Així doncs, vaig decidir fer pasta i vaig provar la recepta del pastís de macarrons a la bolonyesa, i la veritat és que va quedar boníssim, la recomano. I és que hi ha una gana quan tornes de la piscina. El que costa una mica és que es quedin drets, però jo vaig fer un truc, anar omplir el motlle bo i inclinat, així va anar perfecte. Moltes gràcies, Glòria per la teva recepta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdoneu però sóc l'Elsa. Que m'he deixat el nom en fer el comentari, i com que els faig com a anìnim si no hi poses el nom no se sap qui és...

      Elimina
    2. Hola Elsa
      Estic contenta que us hagi agradat la recepta, el dia que ho faig per casa tots estem contents, no hi ha cap mena de queixa.
      Glòria

      Elimina

Gràcies. Gracias. Thank you. Merci. Danke